Showbiz

Meghan izgubila prvu bitku u borbi s medijima


Vrhovni sud Velike Britanije odbacio je dio stavki u optužnici koju je Meghan Markle podnijela protiv tabloida zbog narušavanja njene privatnosti.

Vojvotkinja od Saseksa tužila je “Asociated Newspapers” zbog članka u svom tabloidu “Mail on Sunday” u feburaru prošle godine u kojem su iznijeti djelovi pisma koje je Meghan poslala svom ocu Thomasu.

Na prošlonedjeljnom saslušanju advokat lista odbacio je otpužbe o nepoštenom i zlonamjernom objavljivanju pisma vojvotkinje. On je istakao da bi ovaj dio optužnice trebalo da bude povučen zajedno sa stavkom u kojoj se navodi da su “Mail” i drugi tabloidi maltretirali i ponizili Thomasa Marklea i manipulisali njime, kao i da je to doprinijelo pogoršanju odnosa između njega i Meghan.

Sudija Vrhovnog suda povukao je sve tri stavke otpužnice koje je odbrana navela.

Advokati vojvotkinje od Saseksa istakli su da objavljivanje ovog pisma predstavlja zloupotrebu privatnosti i kršenje autorskih prava.

Uprkos odbacivanju navedenih stavki u otpužnici, slučaj će i dalje ići na sud, a datum početka suđenja još nije poznat.

CdM

Besplatnu Android aplikaciju portala SrpskaCafe preuzmite ovdje.


Možda vas zanima

Palata uzvraća udarac: Meghan maltretirala osoblje

SA

Meghan traži izvinjenje na naslovnici i 870 000 evra odštete

SA

Još jedan šok za ljubitelje serije “Seks i grad”

DB

Rihanna novom golišavom fotkom zapalila društvene mreže

DB

Otac Britney Spears izgubio prava na njenu imovinu

SA

Preminuo Lari Flint, kontroverzni izdavač magazina ”Hasler”

OT

Predaj komentar

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne i stavove portala srpskacafe.com. Molimo sve korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo da obrišemo komentar bez prethodne najave i objašnjenja.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurali bolje korisničko iskustvo. Nastavkom korištenja pretpostavićemo da ste saglasni sa primanjem kolačića. Prihvati Pročitaj više