Zdravlje

Konzumiranje čokolade više od jednom sedmično dobro djeluje na vaše srce


Konzumiranje čokolade više od jednom sedmično moglo bi pomoći da smanjite rizik od srčanih bolesti, pokazalo je novo istraživanje.

Evropsko kardiološko društvo objavilo je novu kombinovanu analizu koja je obuhvatala više od 336 000 učesnika.

Studija je objavljena u Evropskom časopisu za preventivnu kardiologiju i objašnjava kako se pokazalo da konzumiranje čokolade više od jednom sedmično dobro djeluje za vaše srce.

Naravno, budite umjereni i nemojte pretjerati s ukusnom poslasticom, ali ne treba vas ni gristi savjest ako bez čokolade ne možete zamisliti svoj dan, kažu istraživači.

– Naša studija sugeriše da čokolada pomaže u održavanju zdravlja krvnih žila srca. U prošlosti su klinička istraživanja pokazala da je čokolada korisna i za krvni pritisak i za krvne sudove. Čokolada sadrži nutritivna svojstva koja su dobra za srce poput ksantina, polifenola i stearinske kiseline – kazao je autor studije doktor Chayakrit Krittanawong s Medicinskog fakulteta u Teksasu Baylor.

Preporučuje se konzumiranje nekoliko puta sedmično, a dobra vijest je da nije određeno koja vrsta čokolade je najbolja, pa tako možete sami birati.

LadBible

Besplatnu Android aplikaciju portala SrpskaCafe preuzmite ovdje.


Možda vas zanima

Skriveni tragovi mogu vratiti zaboravljene uspomene

K1

Omiljena ljetna poslastica: Da li osobe sa dijabetesom smiju da jedu lubenicu?

K2

Ko ne smije da pije jabukovo sirće

K2

Zabrinjavajuće ili: AI dizajnirala 16 virusa

K2

Nije svaki sladoled pravi sladoled: Šta zapravo kupujete?

K1

Besplatni kardiološki pregledi za žene stižu u Banjaluku

K1

Predaj komentar

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne i stavove portala srpskacafe.com. Molimo sve korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo da obrišemo komentar bez prethodne najave i objašnjenja.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurali bolje korisničko iskustvo. Nastavkom korištenja pretpostavićemo da ste saglasni sa primanjem kolačića. Prihvati Pročitaj više