Zdravlje

Pistacije dobre za probavu i oči


Kontrola tjelesne težine, bolji holesterol i zdravija crijeva samo su neki od zdravstvenih benefita konzumacije pistacija. Naime, ovi maleni orašasti plodovi u sebi skrivaju ogroman potencijal.

Pistacije ne samo da su ukusne već sadrže puno korisnih elemenata kojima tijelo teži. Bilo da ih dodajete u jela ili ih jedete kao užinu, definitivno zaslužuju biti uključene u svačiji plan prehrane.

Ovi orašasti plodovi sadrže zdrave elemente poput vlakana, proteina, ugljikohidrata, zdravih masti, kalijuma, fosfora, vitamina A, vitamina B6, bakra i mangana. Imaju manje kalorija u odnosu na mnoge druge orašaste plodove. Preporučuje se pojesti jednu porciju pistacija dnevno. I ne zaboravite, bolje je ako su neslani.

Smanjuju nivo holesterola u krvi

Pistacije su takođe bogate antioksidansima koji pomažu u zaštiti ćelija od slobodnih radikala. Zahvaljujući ovim antioksidantima, ovi su orašasti plodovi dobri za one s visokim holesterolom.

Dobre su za vaše oči

Ostali korisni elementi koji se kriju u pistacijama su lutein i zeaksantin koji dobro utiču na zdravlje vaših očiju. Mogu smanjiti šanse za razvoj problema povezanih s vidom, kao i starosne degeneracije makule i mrene.

Dobre su za vaš probavni sistem

Budući da su pistacije bogate vlaknima, one su dobre i za vaš probavni sistem. Vlakna su potrebna da bi ćelije debelog crijeva ostale zdrave i kako bi se spriječili probavni poremećaji poput zatvora. Osim toga i istraživanja su pokazala da konzumiranje pistacija može poboljšati sastav mikroflore crijeva.

Moći ćete održavati zdravu težinu

Orašasti plodovi su sjajni za mršavljenje. Ako ih redovito jedete, stičete više kontrole i pomažu vam u sprečavanju debljanja. Neka istraživanja sugerišu da je ljudima koji su jeli pistacije kao grickalice indeks tjelesne mase smanjen u poređenju s ljudima koji su jeli neke druge grickalice.

Nivo šećera je u ravnoteži

Mala skupina ljudi je učestvovala u istraživanju u kojem su bijeli hljeb, bogat ugljikohidratima, kombinovali s pistacijama. Ispostavilo se da su ti orašasti plodovi smanjili povišen šećer u krvi nakon konzumiranja hljeba. Stoga je dobra ideja da ih dodate svojim obrocima, pogotovo ako ste navikli jesti hranu poput riže, tjestenine i pire krompira, koji takođe sadrže puno ugljikohidrata.

Klix.ba

Besplatnu Android aplikaciju portala SrpskaCafe preuzmite ovdje.


Možda vas zanima

Skriveni tragovi mogu vratiti zaboravljene uspomene

K1

Omiljena ljetna poslastica: Da li osobe sa dijabetesom smiju da jedu lubenicu?

K2

Ko ne smije da pije jabukovo sirće

K2

Zabrinjavajuće ili: AI dizajnirala 16 virusa

K2

Nije svaki sladoled pravi sladoled: Šta zapravo kupujete?

K1

Besplatni kardiološki pregledi za žene stižu u Banjaluku

K1

Predaj komentar

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne i stavove portala srpskacafe.com. Molimo sve korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo da obrišemo komentar bez prethodne najave i objašnjenja.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurali bolje korisničko iskustvo. Nastavkom korištenja pretpostavićemo da ste saglasni sa primanjem kolačića. Prihvati Pročitaj više